therightplace

Club äckel nordic!!!!!!!!!!! :(

Publicerad 2010-12-05 01:49:13 i Allmänt,

Jahapp det va ju inte mkt till kväll:(
Va hemma hos mig och förkröka allt va super så skulle vi dra till Club nordic så säger dem att det är packat där så vi får inte komma in :S Sen börjar typ alla som står där ute bomba ner stängslen å polis måste typ bära bort massa folk å bla bla, sen mådde Emma och Lollo dåligt så Emma, carro och terese åkte hem:/ Lollo va dock kvar hon blev lite bättre sen, men vi ägna typ 1tim eller nått på donken va ca 200 pers där inne istället för på club nordic, men sen skulle typ alla GÅ upp till skrd fattar inte hur dem orkar haha men aja så jag, hellman, johana och olle stack hem till mig igen och tog det lugnt innan de åkte hem.
Imorrn ska jag då ner å hämta tbx mina pengar, så det va vår "lyckade" kväll-.-'
Hur var eran?:)

Kommentarer

Postat av: olle

Publicerad 2010-12-05 08:41:21

äh fyfan! skit fest-_-

när skulle man hämta sina pengar förresten?

Postat av: tess

Publicerad 2010-12-05 09:38:27

var och när kunde man hämta tillbaka sina pengar? :)

Postat av: älin

Publicerad 2010-12-05 10:47:06

Louise och dom hamnade på efterfest, jag orkade bara gå till matsknuts då kollade jag ner och ser att jag har gått så mina fötter bloder hahahha. det var roligt hos dig iallafall eriK! :)

Postat av: emma

Publicerad 2010-12-05 14:13:05

den började iallafall bra och jag hade kul hos dig erik :) men ja.. sen gick allt ut för.. och tack, finns om du också vill prata :) vart kunde man hämta sina pengar? dag/tid? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela