therightplace

Fredag!!! :D

Publicerad 2010-12-17 12:33:01 i Allmänt,

Yes då va det fredag och typ första helgen på ca 3veckor eller nått som jag inte har läxor att göra fy va gött:)
Skolan va inge speciell idag bara rulla på typ.
Snart tänkte jag iallafall sticka iväg och träna idag igen är Biceps och mage:)
Är det nån som är "tjock" föresten som har ett bra ät tips för att gå upp i vikt haha
(det hör ni inte varje dag va?^^)
Haha ne men försöker ju lägga på mig nått kilo, men ligger fan kvar runt 60 hela tiden igår vägde jag till och med 58kg lol :S vågen där kan dock vara lite knäpp oftast^^
Sen ikväll runt 7 så skulle Terese ha nått nere i pingstkyrkan så blir nog att gå ner på det en stund håller på till 8.a typ:)
Justja är det någon som är bra på internet (modem) för vårat nya krånglar
Ut med hunden nu bara sen iväg och träna då;)
Vi hörs!!

Terese (vänster) och vår sjuke lollo till (höger) :)

Kommentarer

Postat av: tess

Publicerad 2010-12-17 14:35:31

fin bild ehe ;p kul om du kommer men pinsamt haha :D

Postat av: lollo

Publicerad 2010-12-17 22:47:31

haha fin näsa jag fick på den bilden! ;)

och på måndag ser ni eran saknade sjukling igen :D wihooo

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela