therightplace

Fredag!!!

Publicerad 2010-12-03 16:28:42 i Allmänt,

Yes då vare äntligen fredag, men det minskar ju inte arbetet för det.
Fick ett samtal kl 6.30 imorse att jag skulle åka förbi hemma innan jag åkte till skolan för att gå ut med rasmus
Så jah jag kom hem runt 8 för att gå ut med honom då, men då hade han redan skitit kul -.-'
Inne menar jag då asså!
men jävlar va han skämdes såg man på honom^^
Idag fyller lurven 7år iallafall så kunde ju inte va arg på honom heller grattis på dig <3<3 :)

Sen forsätter helgen med att jag måste städa så det heter duga för imorgon, å sen måste man plugga spanska och kinesiska resten av helgen WOHO för man har prov på måndag och tisdag jävla dagar att sätta prov på -.-'
Va väl allt från mina negativa saker just nu, hoppas då fan att det blir bra imorrn annars går jag under haha :)
Grattis igen Rasmus! :)


Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2010-12-03 19:03:42

sv: Haha, klart vi ska :D

Postat av: Veronica Berggren

Publicerad 2010-12-15 11:38:12

åh va söt! Såg nästan ut som en vattenhund? (:

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela