therightplace

Juldagen

Publicerad 2010-12-25 20:12:52 i Allmänt,

Vart rätt lugn dag idag så blir ju inge "spännande" inlägg idag direkt men men:)
Började iallafall dagen med att åka ner till norra porten och duscha lite så blev det lite bastu oxå skit skönt:D
Sen åkte vi hem och åt lite blev pannbiff haha Terese inte gilla;)
Sen fick vi åka och va med nån kompis så stack hem till hellman ett tag, har inte sett han sen club nordic typ så:O
Trevlig iallafall:D
Hemma igen nu så ska tare lugnt käka lite chips å dricka mycket must;)
Sen blir det ju Men in black 2 så hoppas pappa ska kolla på det bara:D
Va nått om Springsteen oxå hade fått 5 getingar i tidningen, fast laddar nog ner det imorgon :)
Tror jag ska ta och börja med en macka och julskinka kanske?:)
Ha en trevlig kväll på er iallafall;)
justja tog bara en bild igår på granen och paketen hos eva igår, sorry:) Men dock kan jag inte lägga in den förns imorrn för jag har ingen sladd här :(

Kommentarer

Postat av: tess

Publicerad 2010-12-25 21:39:11

haha nej :p eller om den var hemmagjord så går det bra (y) fick förresten brosk i en köttbulle idag ;s(:

Postat av: tess

Publicerad 2010-12-26 08:45:30

svar: haha :)

Postat av: tess

Publicerad 2010-12-26 19:21:15

svar: men erik då, tycker faktiskt att du borde kunna träna igen för min skull (a)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela