therightplace

Lördag

Publicerad 2010-12-11 13:29:10 i Allmänt,

Tänkte gå ner på kupolen om en stund och handla lite julklappar, försöker få tag på hellman men den jäveln jobbar väl säkert IGEN ^^
Så får se om jag hinner kolla lite på stipendier och grejer sen när jag kommer hem oxå, måste ju hinna hitta nått:O
Vet inte vad jag ska skriva mer just nu, men annars Emma, terese, carro och lollo skulle vi göra något idag sen eller för att ni inte va med igår?:)
Skickar ett sms till er om ni inte har hunnit sett det här annars sen;)

Kommentarer

Postat av: lollo

Publicerad 2010-12-11 13:53:05

jadu erik, bra fråga! :) haha!

Postat av: felicia

Publicerad 2010-12-12 00:23:37

nej men jag har inte sett dom gamla , haha :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela