therightplace

Måndag

Publicerad 2010-12-20 15:37:53 i Allmänt,

Vart "juldag" i skolan idag då, va varken rolig eller tråkig typ haha.
När jag kom hem slog jag in något paket till, sen nu tänkte jag lägga mig och sova en halvtimme eller nått bara sen är det bara in i duschen å grejer, fixa klart sig vänta på mamma sen sticker jag upp till Emma för jag, hon och Carro sticker på hagafesten ikväll förstår ni;)
Vet inte hade inget speciellt att skriva idag ska iallafall bli så jäkla skönt att det är sista skoldagen imorrn , men kan nog bli att jag hoppar kinesiskan iallafall för annars får jag bara sova max 4,5 timme om ens det :S Hon ska bara gå igenom vad vi ligger på för betyg ändå så =)
JA va väl allt men ikväll TUTAR och KÖR vi då!!!!! ;)
Hare så bra mina damer på mina herrar! :)

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2010-12-20 17:22:15

MEN ERIK!!!!!!!!!!!! TABORT!!!!!!!!!!!!!!!!

Postat av: tess

Publicerad 2010-12-20 18:10:44

svar: ha dem klara? :)

Postat av: tess

Publicerad 2010-12-20 22:28:55

svar: förstod att du mena skorna men vad ska du göra med de? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela