therightplace

Måndag

Publicerad 2010-12-06 16:05:15 i Allmänt,

Kom nyss hem från skolan och spanska prov ingen aning om hur det gick men gissa på ganska mkt så får väl se hur det går, kan det bli mitt första IG i slutbetyg detta år tro någonsin hmm?:O :)
Ska trycka i mig lite mellis å chips som fanns kvar hehe gött:D
Sen är det bara att fortsätta med pluggandet för har
kinesiska prov imorrn oxå, tar ju aldrig slut
vafan, sen bokrecension oxå... :(
Elin när hämtar du din
väska? :)


Från i lördags innan allt skit! :)

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2010-12-06 17:22:27

sv; tack! :) haha ja, men det gör ju det.



fin bild på oss btw, haha! ses KANSKE imorn! :)

Postat av: emma

Publicerad 2010-12-06 18:31:00

sv; hihi jasså, de hoppas jag ;):) nej men kanske kommer imorn, hoppas jag blir friskare bara. haha och nej, men tack ;$ haha. och sluta tönt! men fick typ inga bilder på dig från i lördags, eller typ inga bilder alls :((n)

Postat av: älin

Publicerad 2010-12-06 19:03:42

hahaha hade glömt bort den :O kan jag komma och hämta den imorgon? :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela