therightplace

Onsdag

Publicerad 2010-12-15 18:00:56 i Allmänt,

Över halva skolveckan gjord SKÖNT! :)
va rätt okej dag iallafall, gjorde inte så mycket direkt, inte hel nöjd med matte resultatet som vi fick tbx idag dock :/
Sen stack iallafall jag och pappa iväg och hörde om lite priser på en julklapp som jag tyvärr inte kan säga va det är än för att vet inte om den här personen läser bloggen eller inte, så vill inte ta chansen :)
Sen blev det mat hehe och ni som undra vad det blev så blev det lövbit med pommes och beanässås gott haha:D
Blivit mycket snabbmat dem här dagarna, men klagar inte för jag behöver mycket kolhydrater och proteiner så :)
Nu är jag hemma hos mamma igen iallafall, nice med snabbt internet igen så ska väl ta och se på de PH avsnitten som jag missat hos pappa ;)
Va nog allt tror jag, justja blir Hagafesten för mig så vet ni! :)
Ha det bra!

Bild från i somras när jag va i mormors gamla barndomshem i Mållilla (småland).

Kommentarer

Postat av: Veronica Berggren

Publicerad 2010-12-15 18:05:41

sv: aw jag har en lagotto :D

Postat av: Anna

Publicerad 2010-12-15 20:43:31

sv: Haha, I know.. Men hatade bloggadressen jag hade så va därför.. Annars hade jag inte bytt :P

Postat av: Anna

Publicerad 2010-12-15 21:07:35

Sv: Haha, jaså gjorde du det? Vad tyckte du då?

Fast jag laddade ju ner den så det kostade ju inget :P

Postat av: Veronica Berggren

Publicerad 2010-12-15 21:45:34

sv: det kan jag förstå!! :)

Postat av: emma

Publicerad 2010-12-15 21:57:54

sv; betalar du eller? ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela