therightplace

Tisdag

Publicerad 2010-12-14 20:21:03 i Allmänt,

Ja idag va den "roliga" prov dagen framme.
Började med kinesiskan som jag typ trodde att det mest skulle vara tecken så jag hade ju tränat mest på det, sen vare knappt nå tecken, men som tur va så tror jag att jag kom ihåg en del av det andra oxå, så får väl visa sig hur det går.
Senare på dagen var det dags för matte prov och det gick ju inte mkt  bättre för dem är ju inte direkt lätta nu för tiden och för lite tid är det oxå kasst!!! :/
Så är bara att hoppas att det räcker till G:)
Sen efter skolan va det iallafall dags att åka hem till Erik och Merit för vi hade köpt lite julklappar och grejer till deras ungar så dem hade och göra resten av kvällen :D
Fika fick vi oxå, satt bra det för jag va hungrig som vanligt haha:)
Efter det så va vi fortfarande hungriga så blev pizza idag (kebabpizza) för mig gött!!:D
Tur att jag aldrig kan bli fet haha;)
Sen va det bara hem och göra läxor, duscha och nu är det data-time för hela slanten hehe:)
Tror det var allt, ha det bäst!

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2010-12-15 19:03:38

sv; JA TACK! skulle kunna döda för det just nu, hehe...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela