therightplace

Tordag, snart helg wunderbaum!

Publicerad 2010-12-09 18:25:00 i Allmänt,

Va helt okej skoldag idag, men börjar bli riktigt matt på "sista" veckans läxor är nu uppe i 2prov och 27 engelska glosor på samma dag (tisdag) sen två tyska uppgifter till onsdag och torsdag, makalöst för fan:S
Aja hade ganska rolig turism iallafall höll på att driva lite med lollo hehe;)
Olle kom å mötte mig vid entrén sen för han skulle med mig hem och hämta hans och isac vodka sen stack jag iväg å tränade då skönt!:)
Bara ett minus att när man lägger in nya låtar på USB.et så trycker man att stereon ska spela dem random så spelar han ändå alla gamla låtar först kul -.-'
Nu är det bara att proppa i sig mat iallafall så man går upp i vikt nå och får lite muckler:D
(vet att det är felstavat haha)
Sen blir det nog först PH vem åker ut rimon tro? Å så avslutar vi nog dagen med Pirates of the caribbean 2 va länge sen jag såg den så:)
Bara Nk lektion imorrn så ännu mer wunderbaum :D
Ha det bra!;)

Kolla månen till höger inte ofta man ser den så;O
Jag å hellman som tog bilden i Stockholm för nått år sen:)

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2010-12-09 19:24:23

synd att du/vi inte ''råkade'' skicka sms:et bara haha :( ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela