therightplace

Torsdag

Publicerad 2010-12-02 19:22:37 i Allmänt,

Då håller torsdagen att gå mot sitt slut nu oxå, skolan idag va lite dryg för Emma och lollo va borta så fick va på
Turismen själv, Inte kul :(
Jag och jonny fick gå några minuter tidigare från kinesiskan iallafall för vi sa att vi skulle på utvecklingssamtal haha
men jag va klar med det jag skulle göra i stort sett så kunde inte ha gjort så mkt  :)
Snart är det Lördag å fest oxå härligt, nu får ni alla fan bara ta och hålla er friska ;)
Måste träna till spanska och kinesiska prov till nästa vecka under helgen oxå drygt får ju fan aldrig vila -.-'
Aja har inget mer vettigt att skriva för idag, men ni får hare gött med er!

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2010-12-02 20:49:46

I'll try! ses nog imorn :)

Postat av: emma

Publicerad 2010-12-02 22:10:19

sv; :) haha nä, men det är jag glad för! kul och möta den själv påväg hem.. not ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela