therightplace

Dagens/jävla skit oxå :(

Publicerad 2010-11-22 18:21:35 i Allmänt,

Skit skön dag i skolan, va en som föreläste om sex typ hela dagen haha fett kul! :D
aja men sen när vi skulle gå och höra på frågorna vi hade ställt till honom så tog jag med mig jackan från skåpet och i jackärmen låg min halsduk å den måste ha ramlat ur, så vare någon som såg den eller? :/ :)  drygt om man måste lägga ner 200kr till på samma halsduk -.-'
Sen iallafall så stack vi hem till Carro, för lollo skulle göra ett nytt avsnitt av Bo's morgonhörna kommer upp på hennes blogg sen www.lojsss.blogg.se ;)
Så nu sitter jag bara å väntar på att kycklingen ska bli klar, skit hungrig!!!!
Så är jag ledig imorrn och på onsdag härligt :D
men aah ni kan väl skriva eller höra av er om ni såg min halsduk någonstans eller såg någon annan som kanske tagit den. :)
Är den på bilden.

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2010-11-22 19:03:30

sv: Haha, no chance in hell! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela