therightplace

Höstlov

Publicerad 2010-11-02 21:35:29 i Allmänt,

Är höstlov nurå, gött man får sova lite på mornarna:)
så vad ska alla göra i veckan annars?;)
Vill inte sitta hemma hela veckan, så om nån vill hitta på nått så har ni ju mitt nr.
Om inte får ni fråga.
Men annars ska jag nog kolla lite stipendier någon dag oxå
Stipendier.se har hittat 59 st som passar mig nu så ska väl kanske
betala in fakturan så jag får veta vilka det är oxå sen är det bara
sätta igång och skriva till dem! :)
ska nog även försöka få en tid att klippa mig imorrn
örkar inte med det här håret längre asså:)
Blir väl sidecut som petter typ, på bilden

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2010-11-03 13:11:50

jaop, vi ''alla'' lär hitta på något någondag ;) du får också höra av dig!!! hehe.

Postat av: erik

Publicerad 2010-11-03 14:01:56

hehe ja kan jag väl:) Ska dock klippa mig och så får vi se om jag ska övningsköra runt 4-5 annars är jag ledig:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela