therightplace

"snor" emmas tidsfördriv :)

Publicerad 2010-11-23 18:40:47 i Allmänt,

SKULLE DU HELST...
1. pierca tungan eller läppen? - tungan
2. vara seriös eller oseriös? - kan va olika, men tror jag mest är seriöst^^
3. Dricka cola eller fanta? - cola
4. Brinna upp eller drunkna? - drunkna
5. Umgås med dina föräldrar eller vänner? - vänner

SVARA ÄRLIGT
1. har du skolkat? - ja
2. varmt eller kallt? - VARMT!
3. soligt eller regn? -  sol
4. fanta eller cola? - cola?
5. är du nyttig av dig? - olika för varje dag, men helt okej hoppas jag

OM MIG
1. vad heter du? - Erik
2. syskon? - 2st
3. Vart bor du? - borlänge
4. Hur många barn vill du ha? - två
5. Vill du gifta dig? - kanske det
6. Favorit tid på dagen? - kväll
7. Sugen på just nu? - MAT!!!!

HAR DU DE SENASTE 24 TIMMARNA
1. Pussat någon? - nope
2. Sjungit? - kan ha hänt
3. Blivit kramad? - nae tror inte det nå
4. Känt dig fånig? - nope
5. Saknat någon? -  inte direkt va jag vet
6. Dansat galet? - nej haha^^
7. klippt håret? - nej
8. Gråtit? - nej

GREJER
1. Har du blivit jagad av polisen någon gång? - hehe aah, typ i torsång i våras:)
3. sover du helst ensam eller med någon? - beror på vem den andra är;)
4. Tror du på spöken? - nope
5. Är du mörkrädd? - ne inte direkt
6. Vad vill du ha just nu? - MAT!!!!!

KÄRLEK
1. Är du singel nu? - yesbox
2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? - tror jag nog
3. Är du redo att satsa på ett seriöst förhållande nu? - yes
4. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? - nej
5. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? - nej tror inte det
6. Har du hållt på med någon för att göra någon annan riktigt svartsjuk? - nope
7. Har du varit på en blind-date? - nej
8. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat de?- ja
9. Saknat någon så det gjort ont? - ja
10. Somnat gråtande pga kärleken? - beror på vad som räknas
11. Ljugit om vem du varit tillsammans med? - nej
12. Nån kärlekslåt som påminner dig om någon? - inte vad jag vet

KOMPISAR
13. Har du bra relation med dina vänner? - ja, det hoppas jag
14. Är du ofta med dina vänner? - rätt så
15. Vad brukar ni hitta på? - typ allt
16. Kan du vara dig själv med dina kompisar? - i stort sett
17. Vilken kompis vet mest om dig? - hellman bellman tror jag^^
OM DIG
1. Hur gammal är du? - 17
2. Hur lång är du? - va länge sen jag mätte mig men runt 182cm skulle jag gissa på
3. Vart bor du? - borlänge igen -.-
4. Är du nöjd med ditt rum? - skulle gärna haft lite nya möbler, men ja jag klarar mig
5. Villken är din riktiga hårfärg? - blond/brun
6. Vad väger du? - runt 60kg
7. Har du någon sjukdom? - allergi, lite astma?
8. Är dina föräldrar skilda? - tyvärr ja
9. Gillar du skolan? - finns bättre
10. Hur svarar du i telefonen? - Hallå, Hej

VAD...
1. Åt du senast? - frukost
2. Drack du senast? - gainer
3 Har du på fötterna? - strumpor
4. Lyssnar du på just nu? -  goodlooking trash ;)
5. Gillar du mest hos dig själv? - bra fråga, det får ni svara på istället? :)
6. Sa du senast till någon? - jag säger till när jag är klar.
7. Skrattade du åt senast? - Bo's morgonhörna ;D
8. Har du på dig just nu? - kallingar, strumpor, byxor, t-shirt
9. Ser du om du kollar rakt fram? - min data skärm?
10. Ska du göra just nu? - ÄTA!!!!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela