therightplace

Stressig dag!

Publicerad 2010-11-30 21:32:49 i Allmänt,

Blir lite senare inlägg än vanligt idag för har vart lite mkt idag asså!
va först på skolan som vanligt helt okej dag, sen blev det att åka å träna, hann inte med allt men det mesta för hade bråttom hem å äta för sen vare dags för nya Harry Potter äntligen! :)
Den va då helt klart sevärd iallafall, vill bara veta vad som händer i del 2 nu liksom ;)
Så när jag kom hem va Rasmus rakad från topp till tå i stort sett å va en jävla fart på honom nu kan jag lova, KUL :D
Så imorrn får jag nog gå upp lite tidigare så jag kan tyska glosorna för det örkar jag inte med nu, tur att jag börjar 11.50 iallafall:)
Gammal bild på när han är rakad men ungefär så ser han ut nu en aning längre dock haha:)

Kommentarer

Postat av: felicia

Publicerad 2010-11-30 21:51:58

ahahhhaahaha smart du är erik :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela