therightplace

Nu börjar det hända grejer här;)

Publicerad 2011-04-06 20:19:42 i Allmänt,

Ska väl börja med att berätta att imorrn ska jag på intervju med Explorius.
Det är en organisation man åker med när man ska på highschool i något land,
och jag då som nu försöker komma till USA.
Så nu får ni fan hålla tummarna att det går vägen här;)

Sen skolan idag va bara en föreläsning på Cozmoz och lite diskussion.
Sen gick jag med Terese till kupolen för jag skulle träffa lollo och Emma där,
för att vi var tvugna att ställa lite frågor på Ticket.
Sen stack jag hem och käka å sen vidare till träningen!:)
Sen var det tänkt att jag skulle kolla på "A serbian film" men dem,
men hann tyvärr inte med det för va tvungen att fylla i lite papper å så.
Så dem såg den utan mig, så nu blir jag tvungen att se den själv :O
Haha den verkar vara riktigt jävla sjuk enligt dem asså :S :D
Haha aja hare gött!


Denna pojk fyller även år idag så vi säger GRATTIS te han! :D

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2011-04-08 18:35:59

hoppas intervjun gick bra och att du får komma iväg nudå ;)

Postat av: emma

Publicerad 2011-04-09 14:42:57

sv; haha fan, du kom på mig.......... nerå. vi pratade faktiskt igår om det, och vi kommer sakna dig på studenten ju!!!!! eller annars också väl haha. (;

Postat av: emma

Publicerad 2011-04-14 07:40:52

sv; jag ska nu, bestämt! :D fast gör det för nästa studeibidrag (inte det här) tror jag (majpengarna), så det är långt kvar haha :( följ gärna med du och se hur jag lider haha! ;)

Postat av: lovisa

Publicerad 2011-04-14 07:50:34

godmorgon.d

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela