therightplace

Påsklovet

Publicerad 2011-04-20 20:17:48 i Allmänt,

Ja då vare lov då!
Känns riktigt underbart, bara hoppas det händer mycket saker.
Imorgon ska jag hem till Stefan och hugga ved iallafall,
så tjänar man väl några hundra (Y)
Så kommer jag hem till mamma sen på fredag igen, så om någon vill hitta på något får ni gärna höra av er:D
Sen någon dag ska jag gå runt å fråga lite om extra jobb å så.
Hoppas på att jag får något, så håll tummarna;)

Vet det har varit riktigt dålig uppdatering nu,
men orkar bara skriva när jag känner för det
För tillfället iallafall.
Men aja hare gött å käka er tjocka på godis;D

Kommentarer

Postat av: elin

Publicerad 2011-04-24 20:14:02

lite färg har man väl fått :D heh!

Postat av: elin

Publicerad 2011-04-26 20:01:06

haha, aww :D njee !

Postat av: emma

Publicerad 2011-04-27 20:18:32

men för att jag redan var så velig, så då tänkte jag bah: men det här blir väl okej! men nej.. hehe. eller blev väl okej, men inte sååå bra. men aja :/ :)

Postat av: LärMigTeckna

Publicerad 2011-04-28 20:45:34

Anmäl dig gärna till min veckans blogg tävling ,avslutas på söndag :D direktlänk: http://larmigteckna.blogg.se/2011/april/veckans-blogg-3.html

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela