therightplace

Basket! <3

Publicerad 2011-08-13 01:59:08 i Allmänt,

Förlåt för riktigt dålig uppdatering,
men har knappt hänt ett skit så inte haft något att skriva om!

Varit ut och lirat lite basket idag,
nu börjar till och med skotten sitta hyfsat! :)
Så det är ju positivt
Fundera på att lira lite mer imorgon så om någon,
skulle vilja vara med å spela kan ni väl höra av er!
Spelar ingen roll om det är match med många,
1 on 1, eller 21.an!

Tänk att en man tillsammans med ett lag kan göra så mkt!
Whos game is it?
It's Michael JORDANs game! :) <3


Kommentarer

Postat av: Felicia

Publicerad 2011-08-13 16:04:53

Basket är faktiskt kul!



sv: men vad söt du är! ja men lite jobbigt.. kan dom inte vara sig själva bara liksom? haha :D

Postat av: Felicia

Publicerad 2011-08-13 16:45:24

sv: haha nej jag är ju för det mesta glad men om någon väcker mig 8 på morgonen när jag la mig 2 blir man lätt lite sur ;)

tack erik det hade jag :D kram

Postat av: emma

Publicerad 2011-08-13 19:49:22

sv; man tackar ;)

Postat av: Felicia

Publicerad 2011-08-14 12:03:31

sv: åh men gud så kul, ja det får vi hoppas på! :D

haha nej det ska du inte, om du ska ringa så ring typ 11 iaf ;) haha



tack erik! Jag hade en jätte mysig kväll. Hoppas du också hade det! kram :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela