therightplace

Inte varje dag man fyller 18!

Publicerad 2011-08-15 20:19:13 i Allmänt,

Ja måste säga att det va en mycket trevlig dag att vakna upp till
och veta att man äntligen va 18! :)
Blivit att spenderat mycket tid med familjen idag,
va bl.a China Garden och åt Kina Mat! :)
Va kanon gott!
Sen när vi satt där fick jag även kameran som jag,
la upp här på bloggen för ca en vecka sen!
Så fick jag med ett minneskort på typ 8gb,
så får plats lite bilder i där nu!
Bra det för kommer nog bli några i USA skulle jag tro ;)
Sen blir det lite släkt kalas på onsdag bl.a och kanske något
imorgon vi får se!
Sen kommer det ju förstås lite kompis på lördag:)
Ser vi fram emot

Så vill tacka för alla gratulationer och hoppas
alla andra haft en lika bra dag som mig! :)

När kalasen väl blir av så kommer det nog in lite bilder sen ;)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-08-15 22:08:07

Vinnaren av dagens Blogg är dragen. skynda in o kika vem som vann :)

var gärna med igen ! http://emsinthebox.com/2011/august/utkast-aug-15-2011.html#comment



:)

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-08-15 22:23:26

mja de kan man säga :P haha! men skönt som fan att börja jobba :D

va göru på dagarna då? =)

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-08-16 07:52:13

de va ju soft :D hehe!!



gåru inte i skolan?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela