therightplace

Kupolen runda!

Publicerad 2011-08-29 21:10:31 i Allmänt,

Idag började ju skolan igång på riktigt då!
Kändes lite små jobbigt samt att idag hade vi typ hål över halva dagen,
så vi hade ingen riktigt lektion på typ ett 4 timmars hål suck! -.-
Dem borde lära sig att göra scheman bättre asså.
Imorgon får man lite sovmorgon iallafall,
det ska bli grymt skönt :)
Efter skolan stack jag med Hellman på kupolen och shoppa lite,
inte lika mkt som han då, men han har ju fått lön så blev en aning mer för honom.
Blev iallafall en jeans skjorta och nya badbyxor för mig!
Har velat köpt en jeans skjorta skit länge nu och
badbyxor behöver jag för att dem jag har nu åker bara av när man dyker
haha inte det roligaste ;)





Kommentarer

Postat av: terese

Publicerad 2011-08-30 07:00:43

gilla (:

Postat av: emma

Publicerad 2011-08-30 09:38:21

sv; haha ah visst.. eller inte ;) fjorton, men inte fjortis ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela