therightplace

Tillbaka igen!

Publicerad 2011-08-24 20:53:09 i Allmänt,

Då va första dagen i skolan avklarad.
Hände inte så mkt prata lite om schemat å så,
sen började vi planera inför nollningen på ettorna
som är på fredag, haha ska bli skit kul å se ;)
Va snälla vi är (a)
Efter skolan stack jag med pappa till gymmet,
så blev lite mark å sånt där.
Efter vi hade duschat å grejer så bjöd han på thaimat,
satt inte helt fel då :)
Så resten av kvällen har spenderats med hellmutt! :D
Så nu när det väl dags att käka igen då, får se vad det blir!
Här kommer lite bilder från igår iallafall, snott dem från Emma
för jag hade inte med min kamera! :)
Kan säga att jag är på grymt mkt bättre humör nu oxå,
men berättar inte vrf! ;)




Kommentarer

Postat av: Best of music

Publicerad 2011-08-24 21:04:53

Tjena!

Just nu pågår en tävling där kanske just du kan vinna 2 V.I.P biljetter till Skylar Grey konsert. Skylar Grey är hon som blandannat sjunger Coming home.

Var gärna med!

Länk till tävlingen:

http://bestofmusic.blogg.se/2011/august/tavling-vip-biljetter-till-skylar-greys-k.html#comment



Ha det bra!

//Best of music

Postat av: MADDES

Publicerad 2011-08-25 12:13:03

Jag åker till New York 4oktober :)

Postat av: bella

Publicerad 2011-08-25 15:12:29

sv: Jag började i måndags :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela