therightplace

Back to school

Publicerad 2011-12-05 22:28:28 i Allmänt,

Då var man tillbaka till skolan igen, efter nästan varit borta hela förra skolveckan:)
Vi hade inte så jobbig dag iallafall, slapp historian och på kinesiska kolla vi film så,
psykologin va som vanligt men svenska hade vi knappt så som sagt rätt chill dag!
Fick dock göra lite läxor när jag kom hem idag, satt och skrev om satanism i någon
timme typ haha. Inte riktigt klar än dock så får fortsätta imorgon.
Imorgon har jag iallafall bara tyska och den är väl runt 12 eller något
så morgondagen blir väl också helt okej.
Får se om jag ska gå till kupolen en stund och kolla lite julklappar,
men vi får se måste hem och göra läxa imorgon som sagt också.
Aja har inte så mycket vettigt att skriva nu, hoppas ni blir nöjda med bilderna i
det tidigare inlägget, kommer som sagt mer imorgon om jag hinner och har ork!:)
Ni får ha det bra så hörs vi hej!
Borde klippa mig snart föresten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela