therightplace

Hemma ♥

Publicerad 2011-12-04 17:34:51 i Allmänt,

Blir ett kort inlägg just nu!
Kom iallafall runt 4 eller något i natt, för det krångla med flyget och sånt i Krakow!
Efter vi checkat in och satt och vänta fick vi reda på att planet inte kunde landa
där så vi fick ta en buss och åka 9mil bort för att åka därifrån och sen till
Skavsta då. Väl i Sverige så åkte vi buss till Eskildstuna,
 tog ett snabbstopp på donken GOTT! Sen åkte vi bara hem till borlänge:)
Tror tyvärr inte att jag hinner lägga in några bilder idag,
 för är hos min farbror och kusin nu.
Sen när jag kommer hem ska jag försöka göra lite läxor.
Ska inte lova något men ska försöka få in lite bilder imorgon, de kommer iallafall tillslut ;)
Aja vi blir bjudna på hamburgare och pommes här om ett tag, inte helt fel!
Får se om det blir något mer inlägg idag annars får ni vänta tills imorgon
Hej, ha det braa:)

Kommentarer

Postat av: lollo

Publicerad 2011-12-05 14:19:24

HAHA "eskildstuna", eskilstuna* ;)

sv; jag kollar inte på den bilden :)))

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela