therightplace

Just because it doesn't go your way, Doesn't mean you should stop fighting for it!

Publicerad 2011-12-09 16:55:44 i Allmänt,

Har varit en skön skoldag idag som sagt bara en lektion :D
Just nu sitter jag och väntar på att pappa ska hämta mig,
ska ju vara där i helgen så får väl se vad som händer.
Så blir troligtvis inge krogen för mig i helgen, ska inte lova något
men känner inte för det när jag måste kunna ta mig ut till Lennheden sen hehe:)
Men ja jag har inget vettigt alls att skriva idag, förutom att man har massa läxa
som måste göras i helgen jobbigt -.-'
Hoppas iallafall alla får en trevlig helg;)
Så ska jag tacka Annika (kusin) som tipsa mig om att man inte behövde boka
biljetter till Magnus betnér igår så jag kunde ju gå :D
Han skit bra föresten ni som undra, dock inte lika många sexskämt denna gång
hehe men det var bra!
hej på er nu!

Kommentarer

Postat av: angelica

Publicerad 2011-12-09 23:11:16

sv: weheartit.com :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela