therightplace

Lista istället för bilder, varför? :)

Publicerad 2011-12-06 00:22:00 i Allmänt,

Vad hade du i din mun senast: Glass!
Har du bra kondition: Den är faktiskt helt okej tror jag, iallafall med tanke på att jag har lite astma och så.
Hur lång är du: ca 181cm
Hur känner du dig just nu: små trött
Hur upplever du dig själv som person: snäll, glad, trevlig osv.
Vanligaste färg på dina kläder: blå och vit
Kan du laga mat: kan jag väl, sen om andra gillar det är inte samma sak! :)
Vad jobbar du med/pluggar du: Pluggar samhällsvetenskap med inrikting språk
Vad har du på dig just nu: röda chinos, vit bruce springsteen t-shirt, vita strumpor och gråa kallingar.
Har du någon fobi: Kommer inte på någon riktig sådär.
Hade du en bra kväll igår: både och hehe.
Vilket är ditt senaste inköp: Donken
Din favoritdryck på morgonen: juice
Projekt just nu: projektarbetet i skolan haha, ska prata och sånt om USA.
Vilken tid gick du upp idag: 12.30 ungefär
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Av lasse
Har du sovit i din egen säng inatt: JA <3
Vad hade du sönder senast: Ingen aning faktiskt
Senaste alkoholintag: Whisky och smirnoff ice
Har du haft mörkt hår: Nja inte jättemörkt direkt
Är du morgonpigg: Ibland, men inte speciellt
Vem snackade du med senast: I telefon, mamma
Stjärntecken: Lejon
Varm favoritdricka: Kaffe
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Trocadero
Alkoholhaltig favoritdricka: Just nu är det nog en som familjen gottberg kunde, med lite kokus sprit (malibu), mjölk och juice tror jag det va. Vet inte vad den hette dock. ;)
När gjorde du senast något riktigt dumt: Ingen aning
När hånglade du senast: ...
Saknar du någon just nu: nej inte så farligt :)
Hur ofta loggar du in på LunarStorm: Nu? aldrig 
Gillar du dokumentärer: Beror på vad det handlar om
Vilka språk kan du prata: svenska, engelska och lite grann men inte mycket spanska, kinesiska och tyska.
När fikade du senast: För några timmar sen.
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Vara oförskämd och påstå att man är så "liten" (host) igår jävla gubb jävel!!! -.-'
Senast sedda filmen: Kommer inte ihåg
Senaste impulsköp: parfym
Bästa promenad: Ingen aning?
Favoritgata: vet ej
Favoritgalleri: har inget direkt
Här bjuder jag mamma på middag: Coco thai eller broken dreams troligen.
Fikar gärna på: Wayne's, almas eller fiket i kvarnsveden
Bästa lunchställe: Ingen aning, inte tänkt på det
Favoritgrönsak: rödlök
Favoritfärg: har ingen längre direkt
Favoritmärke: Har inget 
Favoritdjur: grizzly björn, späckhuggare, tiger
Bil: Har ingen än :(
Favvoskor: Mina boots och mina Converse
Det dyraste jag köpt: Mopeden tror jag, den kosta 16.000
Bästa fyllekäket: KEBAB <3
Dansar helst till: bra musik, nej men finns så mycket.
Bästa romanen: Läser inte, så tråkigt!!
Favoritprodukt på Apoteket: Men ofta man har en favoritprodukt? :S
Bästa förfestmusiken: Samma som dansmusiken!
Reser helst till: Äventyrs ställen, varma och shopping ställen!
Älsklingsljud: vet inte
Mitt sämsta köp nånsin: Calvin Klein linnena just nu, för kanske inte ens får ha på mig dem en enda gång -.-'
Är du bekymrad över något just nu: Nja inte bekymrad men tänker :)
Favoritland förutom sverige? usa, thailand, kanada, nya zeeland och australien
Längtar efter: Sommaren!
Gillar Allsång på Skansen? Gillar "stockholm i mitt hjärta" haha men inget annat direkt
Senast lästa papperstidning: Expressen
Senaste telefonsamtal: Mamma
Haft sex me någon av ditt egna kön? Haha NEJ, kommer aldrig hända!
Kär: lite kanske
Varit i Polen? Haha om jag har! :)
Hur gammal var din mamma när hon födde dig? 24 om jag räkna rätt
Vill du ha / har du barn? Kommer nog vilja ha ja
Hur många resväskor äger du? 1 egen
Tittade du på tecknat när du var liten? Ja, det gjorde väl alla? 
Vad var den senaste musik du lyssnade på? When we stand together - nickelback
Vad är det bästa med dig? Att jag inte är en satmara haha:D nej men att jag gör det jag tycker känns rätt kanske :)
Vad är det näst bästa med dig? Men...
Vad är det sämsta med dig? vet inte, vad tycker ni? Att jag har svårt att prata jättemycket kanske?
Hur var du som barn? Busig och glad
Har du bra kontakt med din familj? ja
När hånglade du med en man första gången? Aldrig gjort som tur är haha
Har du varit kär? ja har jag väl
Hur långt var/är ditt hittills längsta förhållande? inte haft något
Hur stora fötter har du? 44-45
Hur ofta filar du dem? aldrig gjort
När var du riktigt full senast? RIKTIGT full var jag nog i våras, sista april tror jag det var
När ångrade du senast något du gjorde på fyllan? Förra året på hagafesten
När dansade du senast? Sist jag var på S2 
Följer du någon Tv-serie? 2½ men, one tree hill och the big bang theory
Vad gjorde du nyårsafton 1999? Men inte vet jag, herregud haha
Vilken roll hade du i skolan? har varit olika under åren.
Boxers, briefs eller tanga? Boxers
Vart vill du åka på storstadssemester? New York
Vart vill du åka på solsemester? Florida, thailand, kalifornien, Kuba osv
Vill du gifta dig? Om pengarna finns så kanske det
Vill du ha barn? Ja, för andra gången
Hur långa ögonfransar har du? mäter inte dem direkt
Brukar du bada på sommaren? Såklart
Älskar du alla former av sport? Nej, men många
Lyssnar du på radio? Vilken kanal? Inte så ofta, men det mesta isåfall
Är du med i någon fackförening? inte vad jag vet
Gillar du parmesan? Nja vet inte, äter det iallafall inte så ofta
Har du gjort något kriminellt? Beror på vad folk tycker är kriminellt, men inget allvarligt nej haha
Knarkar du? Nej orkar inte med sånt
Vad heter din bästis? Nicklas, emma, lollo bl.a.

Vad är det första du gör på morgonen (jobbdag)? går på toa
Vad är det första du gör på morgonen (ledig dag)? går på toa
Vad är det sista du gör innan du somnar? kollar mobilen
Vad äter du oftast till lunch? skolmat...
När åt du kött senast? Idag
När hiv-testade du dig senast? aldrig gjort
Sopsorterar du flitigt? Inte hunnit börjat med det så mycket själv
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag? 0.001
Har du några allergier/handikapp?
pälsdjur, jordnötter och lite växter utomhus
När besökte du ett gym senast? en och en halv vecka sen typ
Äger du en cykel? ja
Höger- eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: små trött, men rätt glad
Favoritgodis: dumble bl.a.
Är det nåt du absolut inte äter: spenat
Musik just nu: Ingen :(
Vad sa du senast: "okej"
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: framtiden
Sommarplaner: Ta studenten, peace and love, BRUCE SPRINGSTEEN, ha en allmänt trevlig och galen sommar med mina kompisar innan livet tar tag på riktigt :)
Fisk eller badkruka: Fisk
Hur många kuddar sover du med: 1
Favoritväder: Varmt och sol såklart!
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: datorn, badbyxor och ett glatt humör haha
Spelar du nåt instrument: nej, aldrig gjort heller
Morgon- eller nattmänniska: Det är ingendera, jag är typ allt haha
Sparare eller slösare: Sparare, den som spar han har ;)
Vem är viktigast för dig: Vi tar det en annan gång sen :)
Bästa film: Börjar komma upp i några filmer nu som jag sett, men några favoriter är "nyckeln till frihet" och "braveheart"
Tror på liv på andra planeter: ja, det borde faktiskt finnas. Konstigt annars tycker jag nästan
Kommer du ihåg din första kärlek: Nej tror inte det
Älskar du henne/honom fortfarande: Svårt att säga då som sagt
Har du några homosexuella vänner: Känner, men har inga vad jag vet tror jag
Tror du på mirakel: Beror på vad det är för "mirakel"
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Det är jävligt svårt säkert, men går nog för de som verkligen vill det
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej
Hur många barn vill du ha när du blir stor: ca 2
Bio eller promenad: Bio
Är du kittlig: Under foten, men inte så jätte farligt på de andra ställena. Kan variera ibland konstigt nog
Snarkar du?: NEJ! ;)
Rädd för insekter? Nej, om det inte är afrikanska som är stora som hus
Äckligaste insekten: Stora tusenfotingar och vandrande pinnar
Största svaghet: Vet inte
Det här är jag bra på: Kan inte säga så svårt.
Bästa bok? Läser inte böcker
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Men va jobbigt vill ju ha alla. Men läsa tankar eller flyga!
Vad vill du jobba som? Guide inom äventyrsliv
Chips, morötter eller godis? godis och chips
Pizza eller hamburgare? går inte att välja heller men pizza då
Skriver du dagbok? Skriver ju på bloggen så typ ja.
Har du nån flickvän/pojkvän? nej
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Kommer utan tvekan att tatuera mig! Vill ha en drake på ryggen bl.a. Älskar tatueringar så jävla roligt att kolla vad folk har på kroppen och snyggt! :D
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Mitt rum är hyfsat städat, lägenheten kan vara olika.
Gungar du på stolen?.. Hehe i skolan gör jag men inte hemma
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Kan nog hända, skulle vara fränt men sjukt läskigt
Vilken hand håller du gaffeln i? både höger och vänster beror på om jag använder kniv eller inte
Hur är din drömtjej/kille? Tänker inte så mycket på hur min drömtjej ska vara. Om hon ens finns så skulle hon ju vara en på typ 7 miljader liksom. Men hon ska vara rolig, snäll, trevlig, en man vill spendera all sin lediga tid med. Utseende har jag inga riktlinjer på, finns så mycket olika som kan göra någon fin :)
Hur många syskon har du? 1
Vad är du mest rädd för? Jadu det var en bra fråga, men ögon som sitter inne i ett mörkt gömställe och kollar ut på mig så man bara ser ögonen lysa mot en fyfan asså hehe.
Är du rädd för blod? Rädd tror jag inte
Saltar du på maten? Beror på hur det smakar innan och vad det är för mat
Gillar du att sjunga? nja det gör jag väl, men gör det bara för mig själv typ eller hemma.
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Samhällsvetenskap, för att jag ska ha många valmöjligheter med att välja program efter gymnasiet. PLus att jag kunde läsa lite extra språk då som kommer vara bra om jag ska jobba med guidning.
Anser du att du är stark? Nja, kan vara lite olika i olika övningar om vi tänker gym.
Brukar du sola? på stranden mest, inte kanon mycket hemma men blir nog mer nu under senare åren
Vad gör du om du får hicka? Hickar på
Kaffe, te eller inget? Kaffe, gillar inte te så mycket
Har du en besatthet? Ja, att sitta vid datorn typ hehe.

 

Varför gjorde jag det här när jag kunde fixa fler bilder? Aja haha ni får det här nu och bilder imorgon då som sagt eller något:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela