therightplace

Lördag

Publicerad 2011-02-19 16:31:32 i Allmänt,

Älskade lördag är här! :D
Har varit iväg till kupolen några timmar för hellman skulle köpa byxor!
Tog lite tid men tillslut så :)
Så blev det en Mcflurry oxå(y)
Är hemma nu igen iallafall, väntar på MAT<3 och så!
Sen lite senare ska jag nog gå och köpa nå godis för kvällen,
och så kikar jag nog förbi Salo en stund tror jag:)
Men men får se vad som händer!
Såg iallafall Wall street; Money never sleeps igår
va faktiskt mycket bättre än vad jag trodde att den skulle vara så det va ju bra:)
Kanske blir att se ettan idag då hmm? :)

Sen tänkte jag bara lägg in en bild på hur skissningen ligger till för tillfället,
men den är inte alls klar hoppas jag att ni ser:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela