therightplace

Lov

Publicerad 2011-02-26 15:35:26 i Allmänt,

Skriver lite om igår (fredag) nu.
Hända en del då iallafall:D
va först skola som vanligt och den gick väl bra och så.
Sen direkt efter stack jag och tränade, sen mötte jag upp hellmut den andre på stan.
Så stack vi till kupolen en stund och glodde runt.
Så blev båda hungrig så tog första bästa buss till MAX.
Satt inte helt fel.
Efter det så stack vi tbx till kupolen för då skulle han köpa högtalare till datorn haha,
så det gjorde vi, sen stack vi hem till salo och skulle testa dem.
Men fick inte igång dem haha kul, så får väl se om han får igång dem hemma idag!
Sen stack jag hem och kollade på "Little Fockers"
den va rätt bra iallafall, trodde den skulle vara lite roligare ändå
men den är då sevärd iallafall:)

Lördag!
Idag har jag ingen aning om vad man ska göra!
har bara funderat på om man ska kika förbi Emil Salo lite senare mot kvällen:)
Ska nog ta och laga mat strax!
Får se vad det blir.
Justja kanske ska ta och rita lite hmm?:)
Trevligt lov på er alla!

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2011-02-26 17:51:47

detsamma :)

Postat av: emma

Publicerad 2011-02-28 14:00:39

sv; hihi, inte HELT. men erkänn, jag har blivit mycket mycket mycket bättre? (a)(;

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela