therightplace

Torsdag

Publicerad 2011-02-10 20:08:52 i Allmänt,

Idag vare landskap och städer prov på turismen
jag va den ända som gjorde det "riktiga" provet hehe :)
Tror det gick rätt bra iallafall.
Sen fick jag ta och skippa kinesiskan för skulle som sagt iväg och klippa mig (ÄNTLIGEN) ;)
Blev rätt nöjd med det.
Sen efter åkte vi hem till Roger och Ullis och åt glass, chokladkaka (Y)
Sen har det ju snöat hela dagen så när vi kom hem vare bara att sätta igång att skotta,
men gick rätt fort och lätt när man är många:)
Nu är det bara att tare lugnt.
Sen måste jag ju bara gratulera min käre vän Louise Wallin som fyller 18år imorgon.
Grattis på dig Lojsan;)

Kommentarer

Postat av: lojsan

Publicerad 2011-02-10 20:12:48

hoho TAAAAACK :D

Postat av: emma

Publicerad 2011-02-10 23:12:33

sv; haha, kul att läsa om stjärntecken. mitt stämde fan bra ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela