therightplace

Torsdag!

Publicerad 2011-02-03 19:03:14 i Allmänt,

Skönt snart äre helg! :D
va en trött skoldag idag, gäspa typ hela tiden kändes det som haha.
Sen när jag kom hem så åkte vi till körskolan för niklas ska ta AM kort sen hörde jag om de hade intensiv kurs å så och det hade dem (Y) :)
Så ska fundera nu på hur jag ska göra!
Sen iallafall så stack vi och fika i Kvarnsveden och eftersom att det inte blev att vi skulle sova där ikväll, så bjöd han på pizza oxå! ;)
Så ja nu sitter jag hemma hos mamma igen och gjort läxorna samt duschat,
så nu ska jag tare lugnt och lira lite wow kanske! :)
Justja har kommit på att jag har lite smått "fobi" för
när andra klämmer finnar och pormaskar så jävla äckligt haha! :S
Bra avslut haha, aja trevlig kväll på er!
Bild brist föresten sry:)

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2011-02-03 20:49:36

sv; men jag kan/får inte ju... men ja ''pappa'' ;)

Postat av: tess

Publicerad 2011-02-04 16:13:40

haha, bara för att vi pratade om det idag ;p Carro som kanske vill jobba som hudterapeut :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela