therightplace

1 Januari

Publicerad 2011-01-01 23:43:57 i Allmänt,

Hej allesammans, blev rätt lyckad kväll igår iallafall.
Va lite tjafs i slutet, men resten av kvällen var bra:)
Lollo ska skicka lite bilder sen så ska jag lägga ut;)
Va och åt på MAX idag vi 4.a tiden men sen när jag kom hem så började få ont i magen och har det fortfarande så ska ta och lägga mig direkt :(
Internet började inte funka förns nu kl 23.00 så därför inlägget är lite sent
Så blir inte så långt inlägg idag, tyvärr men hoppas ni har haft en bättre start på 2011 iallafall:)
hejdå be till gudarna för mig att jag är bättre imorgon snälla (a):)

Kommentarer

Postat av: felicia

Publicerad 2011-01-02 11:11:12

gott nytt år erik :)

Postat av: emma

Publicerad 2011-01-02 15:36:21

sv; haha meh va, vad menar du? :o (;

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela