therightplace

Fredag

Publicerad 2011-01-07 19:23:46 i Allmänt,

Sista lov fredagen då:( :)
Var å tränade idag, gick skit bra nu igen äntligen fan va gött!!!!! :D
Sprang till och med på löp bandet som en jude i tyskland under andra världskriget haha ne va taskigt men jah ni fattar;) Förlåt om någon tog illa upp :)^^
Sen stack iallafall jag och pappa vidare och käkade på MAX för pappa ville se Nicklas Hellman jobba och slita haha!!!! :)
Är hos mamma nu igen iallafall, å lollo med Co ska titta på film hos fanny och fredrika så får se om jag tar och åker upp eller inte då hmm?:)
Annars så jah blir nog en aning lite shopping i helgen skulle jag tro
Om det är någon som vill med btw så säg till! ;)
Men vi får höras, hare gött!

Kommentarer

Postat av: felicia

Publicerad 2011-01-07 23:47:35

ja men jag har tänkt på tatuering länge asså :) men ah det var fan fanny som fick mig att tänka på det igen , hehe

Postat av: Emel

Publicerad 2011-01-08 00:27:02

Jag har frågestund i bloggen! Skulle vara jätte gulligt ifall du lämna en kommentar eller flera! Puss <3

Postat av: emma

Publicerad 2011-01-08 11:46:14

sv; haha behövs väl inte. du får ju utemat helatiden -.- ;)

Postat av: Anna

Publicerad 2011-01-08 14:22:48

sv: Fyfan va elakt Erik! Höll på att ramla ur stolen! :P

Postat av: felicia

Publicerad 2011-01-08 15:48:35

ja ellehur! :D

vad tycker du? ett hjärta eller mitt namn på handleden?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela