therightplace

Måndag

Publicerad 2011-01-17 20:36:15 i Allmänt,

Förlåt att det blev lite senare inlägg idag,
men är hos pappa så har inte hunnit nå tidigare:)
Skolan idag iallafall, va rätt lugn
Va lite rolig idrott när vi skulle bygga massa pyramider (av oss)haha!
Sen ja nu är jag alltså hos pappa, har väl typ inte hänt så mycket idag
Kan ju dock informera om att jag har hur mycket läxor som helst den här veckan-.-'
Har till onsdag: tyska glosor, engelsk-tidningsartikel som man ska återberätta Torsdag:spanska glosor, turismprov, tyska uppgifter
Tror inte jag har glömt nått!
Så det ska väl jag ägna mig åt i veckan, imorgon måste man vara i skolan från 18.00-20.00 också för att det är öppethus, tur nog så får vi iallafall ledigt på skärtorsdagen :)
Blev ett tråkigt jäkla skolinlägg sry, men hade inget annat just nu:/
Hoppas ni får en lättare vecka iallafall!

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2011-01-17 23:40:11

hur är det med axlarna haha? :( ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela