therightplace

Onsdag

Publicerad 2011-01-12 20:44:10 i Allmänt,

Sovmorgon satt riktigt fint idag asså:D
Vakna typ en halv timme innan jag skulle upp lite halvt och kollade på klockan,
så va det en halvtimme kvar
så fick man lägga sig och gosa med kudden igen haha UNDERBART! :D
Sen skippade pappa träningen idag, så han bjöd på mat på blå lågan innan skolan
Blev fläskkotlett och stek potatis, slår ju skolans äckel mat kan man ju säga;)
Annars har skoldagen vart rätt lugn ändå,
blev att jag, emma och lollo följde med Terese upp till henne
och va sociala några timmar, trevligt:D
Terese har spöken i sitt hus btw haha.
sen åkte vi hem vid halv 7 för då började vi bli hungriga,
så jag ringde och beställde en pizza på American take away åt mig
medans jag satt på bussen hem, så var det bara att hämta den sen hehe
Så nu är jag mätt iallafall;)
Haha ja det va väl allt, kan ju meddela att mina kära vänner börjar kalla mig tjockis :(
Haha nerå, fast typ!^^
Ja det va väl allt då, trevlig kväll på er!
Förlåt föresten, vet att folk brukar vilja ha mkt bilder, men tar inte nya så ofta
så ifall det stör er får ni tjata haha!

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2011-01-12 21:14:04

sv; haha men.. men andra gången var ju värst, lät verkligen som ett ''spökläte'' haha. först ramlade ju något sen var den en kula som rulla... haha.



tjockis! (fick lov) (;

Postat av: emma

Publicerad 2011-01-12 22:27:17

sv; haha nä.



;)

Postat av: terese

Publicerad 2011-01-13 13:41:19

ofta du åt ute två ggr på samma dag? ;O:p

nej det gör det väl ändå inte?! ;D

Postat av: felicia

Publicerad 2011-01-13 16:44:33

klart jag har! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela