therightplace

Onsdag

Publicerad 2011-01-19 17:23:09 i Allmänt,

Ja vad har hänt idag?
Sov till 9.30, åt frukost
sen åkte jag och pappa och åt mat på blå lågan blev ungstekt karré,
eller nått sånt satt fint innan skolan;)
Sen var det bara 3 lektioner idag för att vi slapp Nk.n gött!
Så kom väl pappa och hämtade mig igen efter skolan
så åkte vi hem till en jobbar kompis till honom
som håller på att hel renovera ett hus, börjar hända nått iallafall=)
Ja sen stack vi och åt igen, vi ville "smala" oss lite på American take away haha;)
Ja och nu är jag hemma hos mamma igen
Så ska väl sätta igång med att plugga till turismen provet och spanska glosorna
YESSSSS! fan va gött att kvällen är räddad -.-'
Duscha måste jag göra också.
Ska försöka hinna tare lite lugnt sen iallafall, ni andra får hare gött!


Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2011-01-19 18:07:31

tror inte jag behöver säga något, du vet vad jag tänker...



-.- ;)

Postat av: elin

Publicerad 2011-01-19 21:26:35

porrr bild erik!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela