therightplace

Onsdag/outfit

Publicerad 2011-01-26 16:33:36 i Allmänt,

Onsdag
Fick sova till 8.00 idag iallafall, innan jag skulle upp och göra läxor
så va skönt med lite sovmorgon!
Så har jag gjort tyska prov idag, så höppas hon rättar bra/snällt nu då:)
annars har dagen varit rätt lugn.
Har gjort klart spanska läxan å så nu,
så ska ta och skriva klart mitt CV och arbetsansökan idag
och sedan skicka in till **** ***** :)
Ska få lite hjälp av nicklas med arbetsansökan så får se hure går!
Sen måste jag få iväg alla stipendier-förfrågningar någon gång oxå.
Men aah vi börjar med CV och arbetsansökan iallafall så!
Sen hoppas jag rasmus kommer hem snart så allt gick bra :)
så tar vi och avslutar med outfiten för idag då haha^^

Vet du hatar sättet bilden är taget på Emma, haha! :)

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2011-01-26 17:30:39

nejdå... eller okej, lite ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela