therightplace

Söndag

Publicerad 2011-01-23 18:19:55 i Allmänt,

Jah då är helgen påväg mot sitt slut igen då!
Började dagen med att följa med mamma och panta massa flaskor,
så fick 118kr iallafall,så är väl bättre än inget haha
sen så bjöd hon på fika på wayne's, blev brownie med grädde för mig:)
Sen fick jag gå hem direkt och äta något snabbt,
för att pappa skulle komma och hämta mig och niklas
Så sitter hemma hos honom nu och väntar på när bror och han lagar mat
Blir pepparbiff eller vad det hette med pommes :)
Så det ska bli gott!
Resten av kväll blir nog bara att ta det lugnt,
sen är det ju bara att sätta igång med skolan imorrn igen:(
Hoppas ni haft en trevlig helg!

Spindeln jag såg i somras lollo;)

Roliga tider haha xD

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2011-01-23 20:35:31

haha vilken bild..

Postat av: tess

Publicerad 2011-01-23 21:34:52

usch spindeln ;O

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela