therightplace

Söndag

Publicerad 2011-01-02 17:01:18 i Allmänt,

Haha har helt tappat bort dagarna nu asså, känns verkligen inte som en söndag^^
Kan ju iallafall berätta att jag hade värsta natten i mitt liv (i stort sett)
Hade ont i magen hela natten och somnade aldrig riktigt så låg väl vaken typ halva tiden och bara snurra omkring, sen kunde jag bara ligga på några olika (ställningar) annars gjorde det extra ont :(
Va bra när jag vakna, men en aning trött som ni kan förstå
Så har bara tagit det lugnt idag,
skulle egentligen åkt och tränat med pappa men sket i det
får se om jag åker och tränar imorgon istället:)
Ska nog ta och ägna resten av kvällen i väntan på bilder från lollo tar lite lång tid förstår ni haha:)
Så blir det nog att kolla på film och spela lite wow kanske haha;)
Känner jag måste sticka å köpa kläder nån dag oxå,
va skit länge sen jag shoppa riktigt :O
Lägger in bilderna senare ikväll när jag har fått dem :)
Trevlig kväll på er!

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2011-01-02 19:23:18

vi alla måste ses någon dag :o :)

Postat av: emma

Publicerad 2011-01-02 19:27:46

sv; men NEJ! jag har blivit smittad av svinkoppor ju!!! :( ofta jag inte skulle gått om jag hade fått en finne... haha.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela