therightplace

Tisdag

Publicerad 2011-01-25 20:06:26 i Allmänt,

Ska göra ett lite snabbt inlägg, för hellman bellman väntar på att få spela wow hehe:)
Skoldagen var iallafall helt okej inget ovanligt så
Sen efter skolan stack jag å tränade, gick kanoners va skönt att bara slippa tänka på skola och läxor ett tag!
Körde iallafall bröst och triceps, så lite bastu efteråt;)
Sen när jag kom så var det bara att sätta igång med läxorna då,
så nu är jag klar 20.00 kul -.-'
måste även göra lite imorrn bitti innan skolan
justja så är min bror så jävla lat, så medans han sitter och spelar data så behöver mamma toapapper och det finns inget hemma, tror ni niklas kan gå och köpa det då elr, nej det blir jag som blir tvungen att gå och handla medans jag håller på med tusen läxor :@@@@@@@@@@@@@@@@@@
aja ska spela nu hehe, trevlig kväll på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela