therightplace

Torsdag

Publicerad 2011-01-20 19:18:17 i Allmänt,

Vilken dag vilken dag haha:)
Nu är lite läxförhör och prov avklarade iallafall skönt!
så va yan hemma med sjukt barn så slapp kinesiskan idag fan va gött det va:D
När jag kom hem så packa jag ihop kläderna bara, sen iväg till gymmet
idag vare rygg och axlar som gällde.
Sen kom mamma och hämta mig så stack vi och handla mat samt att jag köpte 2 månaders wow haha nörd! :)
Så nu sitter jag väl bara och väntar på MAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hungrigare än ett barn i afrika känns det som:S
Maten är på gång iallafall som tur va!
Ja det va väl dagen i stort, hare bra!

Bild från nyår!

Kommentarer

Postat av: elin

Publicerad 2011-01-20 20:26:02

fyfan vilken hemsk bild hahaha

Postat av: elin

Publicerad 2011-01-21 18:43:59

jag kom på att mickis ser fan ut som den där katten på tele hem reklamen eller något!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela