therightplace

Då vare dags igen/Sommarlov!

Publicerad 2011-06-13 17:10:37 i Allmänt,

Får väl ta och skriva igen då haha! :)
Men har egentligen typ tappat helt suget å skriva,
men men kmr ju upp ibland iallafall;)

Kan ju börja med att säga att avslutning i fredags va helt awesome! :D
vill ni se bilder får ni kolla www.lojsss.blogg.se för jag är så lat :)
Nu är det sommarlov oxå känns så sjukt skönt,
hoppas det här regn vädret kan dra någon annanstans bara.
Så man kan bada å grejer:D
Justja kan väl ta och fråga här till er närmaste ni vet vilka,
jag å emma vill hitta på något här i veckan så vilken dag kan ni,
svara hur ni vill här eller på mobilen spelar ingen roll! :D

Nån som har nå tips på vad man kan göra annars i sommar? (alla) :)

aja hare så gött, ska väl försöka uppdatera någon gång ibland iallafall!


En bild kan ni få då! :)

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2011-06-13 20:19:40

ett tips från mig, vill du tjäna pengar på din blogg? läs då mer på http://emmababy.se/?p=1920#comments .



annars kan du registrera dig direkt och få 50kr!

http://ads.frossle.com/click/20334-10000-10122/



det funkar, och jag har redan fått pengar in på mitt konto. Beklagar om du inte gillar sånhär reklam!



// www.emmababy.se

Postat av: emma

Publicerad 2011-06-14 21:22:05

ska vi inte köra på en skräckis&övernattningskväll/natt då? haha :D kan bli kul.. vi lär även sola&bada, grilla, festa, osv. hihi!

Postat av: felicia

Publicerad 2011-06-17 10:57:32

SV: ja jag funderar mellan två olika och vart jag ska ha den! Haha inte lätt det här ;)



bilder gillas!

Postat av: felicia

Publicerad 2011-06-18 10:51:38

SV: ja det gör jag! ;)

ja det tycker jag, du får bli bättre på det erik!! :D

Postat av: felicia

Publicerad 2011-06-18 18:33:23

SV: toppen!! ;)

vad händer ikväll då erik?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela