therightplace

Onsdag/Torsdag

Publicerad 2011-03-03 15:33:12 i Allmänt,

Onsdag:
Då städade jag lägenheten och mitt rum, va duktig jag är haha:)
Sen va jag och hämtade upp Jessika på tågstationen
Så skulle vi kolla om någon piercingstudio hade öppet för hon hade tappat sin kula.
Men det va ju lättare än sagt så vi fick skippa det.
Sen blev det pizza och bio!:)
Sanctum såg vi, den va då helt okej!:)


Torsdag:
Jah idag har jag väl bara varit och lämnat av jessika vid tågstatioen vid 14.00 ungefär.
Så nu är man själv igen:(
Har blivit kass i magen oxå, så är man hungrig oxå men inte mat sugen, KUL:(
Aja får hoppas det blir bättre snart, så man kan åka till Romme imorgon! :D
Ja det va väl i stort sett allt för nu.
Over and out! :)

Kommentarer

Postat av: tess

Publicerad 2011-03-03 18:21:17

jag förlåter dig hihi (a) aja vi får väl ses allihopa nån annan dag! :)

Postat av: felicia

Publicerad 2011-03-03 19:22:21

jo ja det har du ju rätt i ! :D



tycker du att man ska se den flmen? :)

Postat av: felicia

Publicerad 2011-03-03 19:44:49

haha nej, vadå philips? ;)

Postat av: Lara Romanov-Croft

Publicerad 2011-05-29 18:49:46

Sanctum är en "dret" bra film :O Jag såg den i 3D 4ggr på bio :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela