therightplace

Måndag

Publicerad 2011-05-16 18:31:28 i Allmänt,

Emma har tvingat mig och uppdatera så får väl göra det haha;)

I helgen var jag iallafall till Stockholm för jag skulle ju på infomötet hos explorius,
å det gick väl bra va rätt kul å höra dem andra berätta som precis kommit hem.
Så fick jag med en väska hem, va inte helt tokig:)
När jag va tbx i borlänge igen så åkte jag på 100års fest hos min farbror, för han och
hans kompis fyllde båda 50år så då gjorde dem en större "100år fest" :)

Söndag satt jag bara hemma å dega typ, och idag har det blivit skola å så,
fick spela basket på idrotten blev överlycklig :D
Och imorgon är det NP i matte på 4 TIMMAR! herregud hur ska man orka asså -.-'
aja får sluta när jag är klar sen iallafall så det är väl skönt:)
Men till skillnad från emma å lollo som är lediga hela dagen dem jävlarna haha;)

Aja hare så gött allihopa får la se om jag orkar uppdatera lite mer i framtiden igen! :)

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2011-05-18 00:54:21

haha :)

Postat av: elin

Publicerad 2011-05-24 13:13:47

javisst är jag duktig?;) haha!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela