therightplace

Am I too late?

Publicerad 2011-11-18 17:45:08 i Allmänt,

Varit en kort skoldag idag, filosofi provet idag kan jag ju säga inte va
mitt bästa prov direkt, får väl se om jag klarar det men hoppas det.
Blev skit glad idag för att dem kunde fixa tillbaka mitt använderkonto
till datorn på skolan, hade ett arbete där som tog lite tid att göra
och jag måste lämna in det till en av lärarna så det va sjukt lättnande (Y) :D
Under dagen annars har jag varit och hälsat på Kenneth (farbror)
fika lite och sånt där sen åkte pappa, jag och niklas till
ATA och käka lite, satt väl inte helt fel;)
Sitter och väntar på att timmarna ska gå, för bli bio i falun ikväll
ska se Paranormal activity 3 med Tim och Nicklas.
Dem jävlarna har sett den en gång redan hehe så känns som jag ligger risigt till ;)
Men hoppas den är så bra som alla säger nu då,
men ska väl inte ha för höga förväntningar än då. :)
Blir nog trevlig kväll iallafall, har precis fixat spotify gratis i ett halvår oxå
Fyfan va HÄRLIGT! :D
Trevlig helg på er alla nu, det ska jag ha iallafall :)

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2011-11-18 18:01:41

sv; brabra! haha ja, jag med! :)



ja.. vet typ dock inte varför men.. :( :) du vet som i matsalen igår, så känner jag ibland nu också. pulsen ökar bara ibland. lite läskigt.



kul att du äntligen ska få se PA3 nu, haha. men ha inte för höga förväntningar :o ;) hihi. men läskig ÄR den!

Postat av: emma

Publicerad 2011-11-18 18:25:48

sv; nja, ja det är det väl. men det är det alltid. men aja.. är väl inget speciellt, typ. om du vill veta så kan jag bara säga det när vi pratar nästa gång :)



haha ja, jag hoppas verkligen det för din skull! annars får du köra en emma, tänd lampa, öppen dörr och sällskap för att kunna somna ;)

Postat av: emma

Publicerad 2011-11-18 18:34:08

sv; ja det kan jag göra.. :)



haha men erik.. ;) men du få ha det så trevligt på bion! vi hörs väl senare :)

Postat av: Felicia

Publicerad 2011-11-19 17:13:23

sv: Hhaha ohja,mina kakor blev misslyckade :( uuhhh!

Postat av: thresn

Publicerad 2011-11-21 00:12:43

uuuusch hur var den?:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela