therightplace

Bara börja packa snart igen!

Publicerad 2011-11-03 22:09:27 i Allmänt,

Nu har jag fått flygbiljetterna hem, flyget kommer att lyfta från Portland
på måndag kl 11.30 och så landar jag på Arlanda tisdag kl 9.30:)
Allt som allt så ska det ta 17 timmar, och är samma rutt som sist!
Håll tummarna för god flygmat haha! (y)
Ska bli så sjukt gott att få äta svensk mat igen, godis och allt
haha längtar att få sätta tänderna i det! :D
På tal om mat så ska jag dra och käka middag nu,
varit och gymmat lite grann innan jag blev TVUNGEN att lämna salen
så är iallafall helt sjukt hungrig nu, hoppas det är något gott! :)
Annars har dagen varit sig lik, imorgon blir väl min sista skoldag här då.
Får se om jag hinner klart med saken i träslöjden eller inte,
bara att vänta och se.
Måste kila nu ha det bra alla så syns vi snart som sagt! ;)

Kommentarer

Postat av: Mor

Publicerad 2011-11-03 22:17:59

Det blir Tacos till middag när du kommer hem på tisdag!! :-)

Postat av: Felicia

Publicerad 2011-11-03 22:41:52

sv: haha ja okej ja du får göra det;)

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-11-03 23:34:22

ses när du är hemma! :)) hälsa USA från mig innan du åker (;

Postat av: Lilian i USA

Publicerad 2011-11-04 04:06:17

Oh, svensk mat!!! Där sa du något. Har inte varit i Sverige på flera månader och saknaden av svensk mat är stor. Men, jag ska inte klaga. Amerikansk mat är helt okej ;) Och snart är du ju Thanksgivning vilket inebär en himla massa mat :) Hälsa Sverige från mig! /Lilian

Postat av: Emma - Tävling med ibumentin

Publicerad 2011-11-04 14:10:09

Jag är en av de utvalda bloggarna!



Var med och tävla på min blogg om "Komma över ett krossat hjärta"- kitet som innehåller:



-Presentkort på glass ("Bästa trösten!") värde 50 kr



-Presentkort på en Viking Line-kryssning med partybåten Cinderella ("Här hittar man alltid någon att pussa på.") värde 310 kr



-En exklusiv hudkräm från Clarins ("Det är viktigt att ta hand om hyn, oavsett hur ledsen man är.") värde ca 240 kr



Tävlingen avslutas den 9 november lycka till !!!

Postat av: emma

Publicerad 2011-11-04 20:57:58

sv; haha nej. bilden är från i somras :)

Postat av: emma

Publicerad 2011-11-04 21:19:21

sv; haha säger detsamma! alltid asgott med grillat :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela