therightplace

Bye bye Fryeburg!

Publicerad 2011-11-07 00:13:05 i Allmänt,

Ja detta får ta och bli mitt sista inlägg här i Fryeburg!
Va ut och tog lite bilder runt om på skolan och så för några timmar sen
är dock lite lat idag så orkar inte lägga upp dem på bloggen, men dem kommer upp sen
så fort jag är hemma förhoppningsvis iallafall ;)
Imorgon så kommer skjutsen till flygplatsen runt 8.15
så jag hinner äta frukost som tur är.
Sen så går flyget från Portland till Philadelphia klockan 11.30 så tar väl det ungefär
1,5 timme eller något sen är det bara att sitta och vänta i ca 3 timmar
innan det är dags för långa färden mot Frankfurt :)
Resten av kväll vet jag inte riktigt vad som händer, går nog ner en liten stund
och pratar med alla en sista gång sen kan det nog bli att kolla på "Super 8"
se om det är något tro, på tal om film såg ju baksmällan filmerna här i veckan
dem måste ni bara se haha så BRA! :D
Ja, men vi syns väl på tisdag då SVERIGE ha det så bra så länge.
Hej då! :)

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2011-11-07 01:02:31

åh, snartsnartsnart! :D

Postat av: lollo

Publicerad 2011-11-07 15:13:49

wie :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela