therightplace

Det närmar sig igen!

Publicerad 2011-11-17 20:12:26 i Allmänt,

Va rätt chill torsdag idag ändå, hade nationella prov i svenska, men va rätt lätt
uppgift för mig att göra så det flöt bara på utan att jag behövde tänka så mycket direkt:)
Slutade halv 11 idag kanske så sen blev det lite fika på wayne's med lite kompisar
så satt vi där i någon timme, men va trevligt :)
Så var jag ner till CTH (studentmössor) för skulle kolla om jag kunde fixa en där då
men då har ju dem såklart inte öppet så måste kika förbi imorgon eller något igen!
Träffade även hellman idag för första gången sen jag kom hem,
va rätt najs att få se han igen oxå, han skulle köpa lite julklappar
men fick inte tag i något denna gång.
Nu sitter jag och väntar på att pappa kommer och hämtar mig,
han är på nå möte så ville inte sitta ute i skogen helt själv och inte göra något
så är just nu uppe hos mamma sålänge istället, tänkte att jag skulle sprungit upp
till emma innan men inte fått något svar än så kanske får bli en annan dag :)
Imorgon är det dags för prov i filosofi, fattar ingenting av det där skiten
det är bara helt förvirrande haha, men får väl se hur det går då.
Det är iallafall ända lektionen imorgon och den börjar 12, rätt chill ändå! ;)
Allt för dagen, mer kommer imorgon hej då!

Skulle va så kul att få tatuera sig nu! :)

Kommentarer

Postat av: Felicia

Publicerad 2011-11-18 17:26:36

sv: haha ja rudolf is me ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela