therightplace

Från sur till glad! :D

Publicerad 2011-11-24 18:52:17 i Allmänt,

Asså vet inte vad det varit med mig idag, har typ varit på något
konstigt/dåligt humör men jag vet inte riktigt varför :S
Va inte den roligaste skoldagen iallafall för va typ den ända i klassen
som fick göra en hel dag, medans nästan alla andra hade en lektion
från 11 - 12.20. Orättvist? JA en aning!!!
Men när jag kom hem iallafall så blev dagen bara sådär så sjukt mycket bättre.
Går in på Facebook och där har Rockklassiker, lagt ut ett inlägg om att
BRUCE SPRINGSTEEN kommer till Sverige 27 Juli,
blev så jävla glad så visst inte vad jag skulle ta mig till haha:D
Biljetterna börjas sälja den 30 november, BUY BUY BUY :D
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/musik/article13982530.ab
Annars idag har jag fått åkt till falun med mamma för att hon
skulle ha en ny soffa och då fick ju jag vara bärhjälp såklart!
Nu är jag hemma iallafall, och hoppas på att det blir någon
god middag för jag är så hungrig så det är sjukt!
Tror dock det blir fläskpannkaka, men det klagar jag inte över:)
Nu blir det att ta det lugnt, hoppas alla haft en gladare dag än mig
(början av dagen) ;)
Hej på er!
Justja va 20 år sedan Freddie Mercury dog nu, för er som inte vet vem det är
så va det sångaren i Queen. Rankas typ som att ha haft
en av de bästa rösterna i historien:)
Rest in Peace!

Kommentarer

Postat av: tess

Publicerad 2011-11-24 20:32:12

jag har sett queen-musikalen i london :))

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela