therightplace

Fullt upp!

Publicerad 2011-11-04 21:21:00 i Allmänt,

Ja jag har lite att gör just nu, håller på att packar och tvättar lite grann
tills på måndag. Måste nog dock köpa en till väska om jag ska få med mig allt (a)
Men det ska gå en buss till Maine mall imorgon om jag inte såg fel,
så ska ta och kolla om jag hittar någon då, håll tummarna
för annars kommer det bli lite knepigt det här hehe :)
Hann klar med min sittpall på träslöjden så vill ha med den, rätt najs va den iallafall
även om jag inte hann göra den lika fin som dem andra får göra den.
Men ska väl fortsätta nu, får se om det blir en liten vända till gymmet lite senare,
vi får se vad jag hinner med.
Trevlig helg på alla nu! :)

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2011-11-05 03:37:05

trevlig helg på dig med erkan! :)

Postat av: lollo

Publicerad 2011-11-05 13:19:44

sv; sant sant ;) taaack erkan!! febern har sjunkit lite iallafall nu! trevlig helg på dig med, ses snart :D

Postat av: Lilian

Publicerad 2011-11-05 15:58:37

Sv: Jag bor i Wilmington De, utanför Philadelphia. Vart bor du någon stans?

Lovar att ta hand om staterna för dig nu när du ska hem till Sverige! :)

Postat av: Felicia

Publicerad 2011-11-05 21:12:33

sv: hmm... jag vet inte riktigt men det kostar iaf ;) haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela