therightplace

Måndag

Publicerad 2011-11-21 20:03:26 i Allmänt,

Ja då var det måndag ännu en gång då.
Va inte så jätte jobbig dag ändå, vi satt och lyssna på en guide i typ 4 timmar.
Det är han som ska guida oss i Polen när vi ska dit.
Sen va det fika/svenska och kinesiska, så va en chill dag, men rätt tröttsam och lång.
Annars idag så har jag kollat upp lite om studentmössa och sånt,
nu ska jag bara bestämma om jag ska köpa från CTH eller Abc gruppen:)
CTH va typ billigare, men abc;s va lite finare ändå!
Ska tänka och kolla lite imorgon sen blir det nog att beställa på onsdag!
Så om några dagar får vi se hur jag ska "se ut" den 15.e Juni ;)
Har precis gjort lite läxa och sånt, men vet inte exakt vad och hur mycket
jag ska göra så får prata med läraren imorgon och höra vad han säger.
Resten av kvällen vet jag inte vad jag ska göra riktigt,
blir antingen att se Schindlers list eller ja något vi får se!
Haft lite kompisar som lagt ut bilder från KLIN i helgen så snodde några av deras.
Dem har mobilkamera med blixt så dem har lättare att ta kort än mig
även om dem kan vara lite suddiga, men vafan vi är ju inte nyktra så ;)









Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela