therightplace

Måndag

Publicerad 2011-11-14 21:31:38 i Allmänt,

Har i stort sett inget intressant att skriva om idag.
Har bara varit i skolan som vanligt och så, gjort läxor hemma och bla bla.
Tänkte iallafall lägga in någon bild på "pallen" jag gjorde i usa.
Ifall någon va intresserad över att se hur den blev eftersom jag så
gärna vilja ha hem den, hann ju inte göra den lika fin som dem andra fick göra
men blev iallafall nöjd med den ändå :)
Så slänger jag in tre dåligt belysta bilder på flickorna i fredags haha! :)
Nu måste jag fixa in all musik på min IPOD igen, för allt försvann ju
när jag fick tillbaka min egna dator, jobbigt -.-'
Ha en trevlig kväll! :)



Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2011-11-15 20:13:52

erik, bilden på mig, BORT NU!!! tack :)



fin pall btw. ofta du hann göra en sån där på så kort tid ;o haha. duktigt!

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-11-15 21:05:20

sv; men jo, den var ful. TA BORT..... :)



hehe ja, bra det då! okej :) men den va fin ändå, som sagt. huvudsaken att den klarar sin huvudsakliga funktion hehe.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela